Producenci
PŁATNOŚCI I DOSTAWA

 

 

Jeśli Twoje zamówienie przekroczy
wartość 98 zł
  i opłacisz je z góry, to wyślemy je do Ciebie Paczkomatem za 0zł!

 

 

 

                          

       

 

Koszty wysyłki przy opcji: przedpłata przelewem/kartą on-line, przelewem bezpośrednim lub PayPal

  poniżej 98zł powyżej 98zł
Paczkomat (przedpłata) 11zł 0zł

 

  poniżej 130zł Powyżej 130zł
Poczta Polska (przedpłata) 15zł 0zł

Kurier UPS (przedpłata)

16zł 0zł

 

Koszty wysyłki przy opcji: POBRANIE (płatność gotówką przy odbiorze)

 

  poniżej 199zl powyżej 199zł
Kurier UPS pobranie 21zł 0zł

 

 

Odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych: 0zł

 

 

Wyboru sposobu zapłaty i dostawy dokonują Państwo po umieszczeniu w koszyku wybranych przez siebie artykułów. System automatycznie dopasowuje wysokość opłaty za przesyłkę do wagi zamówienia (Poczta Polska). Opłata za przesyłkę kurierem jest stała, niezależna od ilości ani wagi zamówionych artykułów. Standardowe domyślne ustawienie to opłata za pobraniem i wysyłka priorytetem Pocztą Polską. Aby zmienić domyślne ustawienia należy kliknąć 'ZMIEŃ' - wtedy wyświetli się lista dostępnych możliwości wysyłki/opłaty.

Jeśli zatwierdzili Państwo swoje zamówienie, ale chcieliby coś jeszcze w nim zmienić, np. coś dodać lub zmienić formę zapłaty/dostawy prosimy o kontakt mailowy: sklep@swiatzapachow.pl

W razie wszelkich pytań lub wątpliwości dotyczących naszego sklepu internetowego i oferty prosimy pisać na adres sklep@swiatzapachow.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem 600 950 313.

PŁATNOŚCI

Zapłaty za dokonane zamówienie mogą Państwo dokonać na kilka sposobów:

- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w jednym z naszych sklepów stacjonarnych w Warszawie

- za pobraniem (zapłata listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze paczki)

- kartą kredytową lub przelewem internetowym za pomocą serwisu eCard

przelewem internetowym za pomocą serwisu Przelewy24.pl

- za pośrednictwem serwisu PayPal (wymagane logowanie w serwisie PayPal)

- przelewem bezpośrednio na jedno z naszych firmowych kont.


W przypadku wybrania opcji płatności przelewem poniżej podajemy dane; w tytule przelewu wystarczy wpisać nazwisko lub numer zamówienia.

mBank
13 1140 2004 0000 3402 6004 0637

Sensivi Urszula Sznajder
17go Stycznia 64
02-146 Warszawa

Tytuł przelewu: numer zamówienia

 

 

ODBIÓR OSOBISTY

 Mogą też Państwo odebrać zamówione przedmioty osobiście w naszych sklepach w CENTRUM WARSZAWY:

- ROTUNDA (podziemia pod skrzyżowaniem Al.Jerozolimskich z Marszałkowską)

- DWORZEC (podziemia przy Dworcu Centralnym, pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich a al. Jana Pawła II)

 

Opłata za dostawę obejmuje koszty wysyłki oraz pakowania.

 

Zamówione przez Państwa towary pakujemy starannie i odpowiednio zabezpieczamy styropianem i /lub folią bąbelkową (przy mniejszych zamówieniach artykułów typu wosk/sampler do pakowania używamy kopert bąbelkowych).

Ze względu na szczególny charakter towarów i ich delikatność wszystkie zamówienia za za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy jako PACZKI POCZTOWE/MULTIPACZKA.

Każde zamówienie posiada swój indywidualny numer nadania, który w razie ewentualnych problemów pomaga zlokalizować paczkę.

Paczki pocztowe wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej powinny dojść do adresata w czasie 1-3 dni (priorytet). Jeśli po upływie kilku dni od wysłania przez nas nie otrzymali Państwo swojej przesyłki prosimy o kontakt ze swoim urzędem pocztowym, gdyż wg. standardów Poczty Polskiej po nadaniu przesyłki 'odpowiedzialność' za nią przejmuje urząd adresata. Od momentu nadania przesyłki na Poczcie za przesyłkę odpowiada Poczta Polska, a w razie jakichkolwiek problemów ewentualne reklamacje możemy składać dopiero po 14 dniach od daty wysłania. Prosimy także zwrócić uwagę na to, że czasem listonosze zostawiają w skrzynkach awizo (lub tego w ogóle nie robią), a paczka może w tym czasie czekać już w Państwa urzędzie pocztowym. Przy wybraniu tej opcji przesyłki niestety nie mamy wpływu na termin jej dostarczenia; możemy umieścić na paczce numer kontaktowy osoby zamawiającej, jednak skorzystanie z niego zależy od dobrej woli listonosza.

Koszt paczki wysyłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej jest uzależniony od wagi zamówienia. Informacje na temat wagi każdego przedmiotu znajdą Państwo w kartach informacyjnych poszczególnych produktów.

Paczki wysłane kurierem dochodzą najczęściej następnego dnia roboczego (lub max do 3 dni roboczych). Przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej ma ten plus, że zawsze podajemy Państwa numer kontaktowy, który umożliwia kurierowi kontakt z Państwem.

Paczki nadane przez Paczkomaty dochodzą najczęściej w przeciągu max 3-4 dni (ale czasem udaje się z dnia na dzień - wszystko zależy od obsługi paczkomatów i odległości między paczkomatem nadania -Warszawa- a paczkomatem odbioru). Po nadaniu paczki w Paczkomacie dostają Państwo informację mailową oraz SMS z numerem śledzenia paczki oraz potem powiadomienie (mail/SMS) o możliwości odbioru paczki z wybranego uprzednio w trakcie składania zamówienia paczkomatu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl